هافبک پرسپولیس این روزها مشتریان دست به نقدی دارد که می‌تواند شرایط را برای پرسپولیس با توجه به بدهی سنگینی که به این بازیکن دارد سخت کند.

بشار رسن

به گزارش همشهری آنلاین بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس در این فصل از رقابت های لیگ برتر دریافتی بسیار ناچیزی داشته که همین موضع باعث ناراحتی ستاره خط میانی این تیم شده است. شنیده ها حاکی از دریافتی ۴ درصدی بشار از باشگاه است.

رسن تا میانه های این فصل حتی مطالبات سنگینی از فصل گذشته داشت که گویا با انتقال بیرانوند به باشگاه بلژیکی پرسپولیس توانست قرارداد فصل گذشته این بازیکن را تسویه کند. رسن به عنوان یکی از ستاره های تیم ملی عراق اما این روزها مشتریان دست به نقدی دارد که می تواند شرایط را برای پرسپولیس با توجه به بدهی سنگینی که به این بازیکن دارد سخت کند.

او در تازه ترین گفت و گوی خود با یک خبرنگار عراقی در اینستاگرامش مدعی شده که از چند کشور مختلف پیشنهاد دارد و در صورت پرداخت نشدن مطالباتش احتمال جدایی اش از پرسپولیس وجود دارد «مدیران باشگاه پرسپولیس همیشه در رسانه ها اعلام می کنند که رسن بازیکن با اخلاقی است و وعده هایی می دهند. اما باید صادق باشیم من هم مثل تمام فوتبالیست های دیگر یک بازیکن حرفه ای هستم و مدیر برنامه دارم. نمی توانم با وعده و تعارف در اینجا بازی کنم. باید دستمزد بازیکنان به صورت منظم و درست پرداخت شود. اکنون از عربستان، امارات و اروپا پیشنهاد دارم باید بررسی های لازم را انجام دهم تا تصمیم گیری کنم.» 

کد خبر 500747

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha