معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا مصوب شد تمامی صنوف پارچه‌فروشی، پوشاک، کیف و کفش و طلافروش برای خلوتی بازار سنتی و همچنین در سایر نقاط شهر کرمان تا ۳۰ فروردین‌ ۹۹ تعطیل باشند.

بازار كرمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  محمدصادق بصیری افزود: چون ارتفاع سقف بازار کرمان زیاد است و تهویه هوا در آن انجام می‌شود و باتوجه به این‌که قسمتی از آن مسقف و قسمتی سقف ندارد، دوگانگی و در برخی موارد تبعیضی بین فروشندگان بازار ایجاد شده بود. در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا مصوب شد صنوفی که ذکر شد، تعطیل شوند. ضمن آنکه باید عنوان کرد این رسته‌های شغلی نیز با توجه به تعدد آنها، به عنوان مشاغل پرریسک تلقی می‌شوند و طبق مصوبه ملی ستاد کرونا، تعطیلی مشاغل پرریسک همچنان ادامه دارد.

بصیری بیان کرد: طبق مصوبات استانی و ملی ستاد مقابله با کرونا ورودی‌های ۱۶گانه استان از آغاز طرح فاصله‌گذاری به صورت جدی و مرتب کنترل می‌شدند که در مرحله دوم این طرح، ورود افراد غیرساکن به شهرها ممنوع اعلام شد و برای خروج نیز اقدامات ارشادی از سوی ماموران کنترل در ورودی‌های شهرستان‌ها و استان انجام‌می‌شود و کنترل ورودی‌ها همچنان در استان ادامه دارد.

او افزود: به فرمانداران سراسر استان کرمان اختیارات لازم برای پیشگیری داده شده است تا بتوانیم هرچه زودتر زنجیره انتقال ویروس را در استان قطع کنیم.

کد خبر 500444

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha