استاندار کردستان گفت: ۹۶۰ کارگر مرز و کولبر و خانوارهای زیر پوشش آنها در این استان از کمک هزینه (کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی) اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ویژه جامعه کولبری بهره‌مند می‌شوند.

کولبرها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بهمن مرادنیا در حاشیه آغاز توزیع ۴۰ هزار بسته غذایی و کمک معیشتی بین خانواده‌های کردستان افزود: ۹۶۰ خانواده‌ای که از کمک هزینه اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ویژه جامعه کولبری شدند افرادی هستند که درآمد آنان در شهرستان‌های مرزی استان وابسته به مرز است.

وی اضافه کرد: این افراد شامل ۲۵۰ نفر کارگر بازارچه مرزی سیرانبند بانه و ۷۱۰ نفر نیز کولبرانی در شهرستان‌های سروآباد و بانه هستند که این کمک هزینه تا روز چهارشنبه۲۷ فروردین در قالب یک کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی به آنان تحویل داده می‌شود.

مرادنیا با قدردانی از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه در شرایط بیماری کرونا اظهار کرد: این افراد به دلیل گسترش شیوع این بیماری به شدت کاهش یافته است.

امروز یکشنبه ۲۴ فروردین خیران کردستان با همکاری استانداری این استان توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار را بین خانواده‌های کم بضاعت آغاز کردند.

این کمک‌ها در قالب ۲ بخش شامل ۲۰ هزار بسته مواد غذایی و ۲۰ هزار کارت هدیه ۲ میلیون ریالی است که بین خانوارهای غیر زیر پوشش نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی توزیع می‌شود.

کد خبر 500392

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha