ستاره استقلالی که در این فصل با برخی اظهار نظرهایش حاشیه ساز شده گفته پیشنهاد پرسپولیس را برای پیوستن به این تیم در زمانش بررسی خواهد کرد.

خبر

به گزارش همشهری آنلاین بعد از حضور حاشیه ساز امید نور افکن در یک برنامه تلویزیونی که منجر به عصبانیت و ناراحتی استقلالی ها شد برخی این رفتار او را به شایعه پیوستنش به پرسپولیس مرتبط دانستند. از آنجایی که مدیر برنامه او و محمد نادری دفاع چپ پرسپولیس یک نفر است گفته می شد نادری قرار است به بلژیک بازگردد و امید نور افکن در پرسپولیس جایگزین اوشود.

ماجرایی که در نهایت با تکذیب مدیر برنامه دو بازیکن ختم شد. اما نورافکن که در این فصل یکی از ستاره های سپاهان بوده در آخرین گفت وگوی خود با خبر ورزشی در پاسخ به اینکه آیا با پیشنهاد پرسپولیس برای پیوستن به این تیم موافقت خواهد کرد گفته« پاسخم به پیشنهاد پرسپولیس به زمان ارائه آن بستگی دارد»

امید نورافکن البته به صورت قرضی در سپاهان حضور دارد و گفته می شود سپاهان در تلاش است تا با جلب رضایت باشگاه بلژیکی قرارداد او را قطعی کند.

نور افکن سال گذشته و در شرایطی که در استقلال روزهای خوبی را پشت سرگذاشته بود با عدم تلاش این باشگاه برای ادامه حضورش در ایران به پیشنهاد سپاهان که توانسته بود رضایت باشگاه بلژیکی را جلب کند جواب مثبت داد و به  این تیم پیوست و از قضا برابر استقلال هم با گل دقایق پایانی خود و شادی جنجالی اش حاشیه ساز شد. اتفاقی که ممکن است در پایان این فصل هم بیفتد به شرطی که از سمت پرسپولیسی ها پیشنهادی ارائه شود که شارلروا و نورافکن توان نه گفتن به آن را نداشته باشند.  

کد خبر 500212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha