پردیس تئاتر تهران در منطقه ۱۵ این روزها مانند تمام مراکز فرهنگی و هنری تعطیل است اما با این تفاوت که شهروندان می‌توانند به صورت آنلاین اجراهای این مرکز را ببینند.

حسین عالم بخش مدیر پردیس تئاتر تهران منطقه 15

همشهری آنلاین- ساراجعفرزاده: قرار بود با آغاز بهار پردیس تئاتر تهران با اجرای خیمه شب بازی و نمایش‌های متنوع میزبان شهروندان باشد، اما متاسفانه به دلیل قرار گرفتن در شرایطی ناخواسته بحران کرونایی این اجراها لغو شد. با این حالب، پردیس تئاتر این روزها با اجراهای آنلاین کام مخاطبان علاقه‌مند را شیرین می‌کند. «حسین عالم بخش» مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیر پردیس تئاتر درباره اجراهای آنلاین می‌گوید: «با توجه به کنسل شدن اجراهای نوروزی و شیوع بیماری کرونا، تصمیم گرفتیم گروه های نمایشی درآمد هر چند اندکی داشته باشند و از طرفی مخاطبان هم از فضای مورد علاقه شان دور نمانند و برای زمینه اجراهای آنلاین فراهم شد.»
مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود:«پردیس تئاتر بلک باکس‌های حرفه‌ای دارد و به عنوان استودیو هم می‌توان از آن استفاده کرد، این فضا به صورت رایگان در اختیار گروه‌های نمایشی قرار داده شده و همکاران در سایت نمایش نت هم کارها را ضبط می‌کنند. اولویت ما برای ضبط کارها و اجرای آنلاین با کارهای نمایشی است که مجوز دارند و قبل از حضور گروه‌های نمایشی فضای بلک باکس‌ها با رعایت موازین بهداشتی ضدعفونی می‌شوند.»
عالم بخش ادامه داد: «تا کنون ۱۵ گروه نمایشی برای اجراهای آنلاین اعلام آمادگی کرده‌اند و علاقه‌مندان به تئاتر و هنرهای نمایشی می‌توانند هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ از طریق سایت نمایش نت، آنتن به صورت آنلاین تئاتر ببینند.»

کد خبر 500078

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha