شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
۰ نفر

پیروز حناچی، شهردار تهران به همراه شهردار منطقه ۲با حضور در باغ‌راه لاله برای مادران خیابان زرفشان یادداشتی را در دفترچه یادبود ثبت کرد.

شهردار تهران

شهردار تهران در بازدید از باغ‌راه لاله که با مشارکت یکی از شهروندان منطقه ۲ در خیابان زرفشان منطقه2 طراحی شده است، این اقدام را نماد مشارکت شهروندی برشمرد و همراهی شهروندان با شهرداری را یکی از مهم‌ترین راهکارها بر رفع مسائل شهری و بهبود کیفی زندگی عنوان کرد.

رسول کشت پور، شهردار منطقه ۲ نیز در این بازدید با اشاره به آذین‌بندی باغ‌راه لاله با تصاویر شهدای سلامت گفت: این اقدام نمادین در راستای پاسداشت فداکاری، رشادت و از خودگذشتگی مجاهدان صیانت از سلامت و قدردانی از مجاهدت‌های شبانه‌روزی کادر درمانی در شرایط بحرانی کرونا انجام شد.

وی با بیان اینکه باغ‌راه لاله هشتمین سال است که در این منطقه طراحی شده و هرساله مورد استقبال گسترده شهروندان تهرانی قرار می‌گیرد، گفت: با توجه به شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا، امید می‌رود با همراهی و مشارکت شهروندان و اقدامات مؤثر بتوانیم ارتقای سلامت شهرو شهروندان را فراهم کنیم و از بحران کرونا با موفقیت عبور کنیم.

در این بازدید شهردار تهران یادداشت خود را در دفترچه یادبود باغ‌راه ثبت کرد و 230 هزارشاخه گل لاله باغ‌راه را تقدیم به روح پاک شهدای کادر درمانی کشور کرد.

کد خبر 500037

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha