معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از پیدا شدن جوانان طارمی در ارتفاعات این شهرستان خبرداد و گفت: پس از ۶ ساعت تلاش و جست‌وجو این افراد پیدا شدند.

هلال احمر زنجان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غفور آقاجانلو شنبه ۲۳ فروردین به خبرنگاران اعلام کرد: سه جوان طارمی از استان زنجان جمعه ۲۲ فروردین به‌منظور پیاده‌روی عازم ارتفاعات شهرستان طارم شده بودند.

وی تأکید کرد: این جوانان پس از طی مسیر درراه بازگشت باوجود مه غلیظ و کاهش دید افقی مسیر را گم می‌کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ساعت ۲۳:۳۰ شامگاه گذشته مفقودی آنان توسط فرمانداری شهرستان به جمعیت هلال‌احمر طارم اعلام شد.

آقاجانلو اظهار کرد: ۲ تیم عملیات امداد و نجات شهرستان طارم بلافاصله به ارتفاعات روستای سرخ‌آباد اعزام و پس از ۶ ساعت تلاش بی‌وقفه و جست‌وجو این جوانان مفقودشده را ساعت ۵:۳۰ صبح امروز پیدا کردند.

وی یادآوری کرد: تیم‌های عملیات امداد و نجات هلال‌احمر این جوانان را در ۵۰ کیلومتری ارتفاعات روستای سرخ‌آباد پیدا کرد و آنان را به آغوش خانواده بازگرداند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز تماس برقرار کنند.  

کد خبر 499910

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha