رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا فهرست مشاغل مجاز و غیرمجاز برای فعالیت از امروز ۲۳ فروردین پس از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان مشخص شدند.

بازار زنجان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسن درستی،  رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: بر اساس این مصوبه فهرست اصنافی که با رعایت محدودیت‌های اعلامی می‌توانند فعالیت خود را در سطح استان از امروز شنبه ۲۳ فروردین آغاز کنند، اعلام و مشخص شد.  

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان اضافه کرد: بر اساس این مصوبه مشاغلی مانند فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای غیر از(سوپرمارکتی، بهداشتی و شوینده)، پاساژ و مجتمع تجاری و بازارهای مرکزی مسقف، آرایشگاه و سالن زیبایی، آموزشگاه رانندگی، رستوران، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست فود، گرمابه، سونا و ماساژ، مراکز بازی و تفریحی، گیم نت، باشگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا پرخطر محسوب شده و فعلاً مجاز به فعالیت نیستند.

او افزود: بر این اساس این مصوبه مشاغلی مانند دفاتر پیشخوان، دفاتر پلیس +۱۰، دفاتر الکترونیک قوه قضائیه، دفاتر ثبت‌اسناد رسمی، دفاتر الکترونیک شهری، صرافی‌ها، بانک‌ها، هتل‌ها، پایان‌های بین‌شهری و ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه می‌توانند به فعالیت خود با رعایت موارد اعلامی ادامه دهند.

سرهنگ درستی از همکاری اصناف استان، در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تقدیر و تشکر کرده و بر رعایت نکات بهداشتی در پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تأکید کرد.

کد خبر 499801

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha