معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران گفت: در پی بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی استان و یخ‌زدن سطح جاده‌ها ۴۰۰ تن شن و نمک‌پاشی در جاده‌های استان صورت گرفته است.

راهداری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، عادل مصدقی  اظهار کرد: بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران و محورهای مواصلاتی آغازشده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در شهرستان شمیرانات نیز در ۲۴ ساعت گذشته مه گرفتگی همراه با بارش باران را شاهد هستیم و طی این مدت تیم‌های راهداری در تمامی جاده‌های استان تهران مستقر هستند.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران بیان داشت: در شهرستان فیروزکوه نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ ساعت بارش برف را داشته‌ایم.

مصدقی گفت: از شب گذشته تاکنون بیش از ۴۰۰ تن شن و نمک در سطح جاده‌ها پاشیده شده تا ضمن جلوگیری از یخ زدن مسیرها زمینه تردد خودروها فراهم شود.

وی عنوان داشت: با توجه به این‌که از فردا ۲۱ فروردین‌ماه وقوع رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و رخداد تگرگ در ارتفاعات برف را شاهد خواهیم بود از رانندگان می‌خواهیم با داشتن تجهیزات کامل ایمنی و گرمایی در جاده‌ها حضور پیدا کنند و برای کسب اطلاعات و وضعیت راه‌ها با سامانه اطلاع‌رسانی ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 499445

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha