پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
۰ نفر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: برای توسعه مسکن در راستای تحقق جهش تولید برنامه‌ریزی‌شده و مشوق‌های آن اختصاص می‌یابد.

عمران مسکن

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، فرزاد قلندری پنج‌شنبه ۲۱ فروردین در جلسه شورای مسکن استان افزود: باید اقدامات و برنامه‌ریزی لازم برای رشد و توسعه مسکن در سال جدید انجام گیرد.

وی بیان کرد: با اعمال تخفیف‌هایی در هزینه‌های صدور پروانه احداث و خدمات فنی مهندسی توسط شهرداری‌ها و نظام‌مهندسی و با در نظر گرفتن برخی امتیازات از سوی مسکن و شهرسازی باید روند ساخت‌وساز مسکن در استان تسهیل شود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به این‌که زیرساخت‌های لازم از قبیل شبکه برق، آب و گاز انبوه‌سازی‌های مسکن استان با اعتبارات دولتی تأمین می‌شود خواستار تعیین تکلیف سریع اراضی دولتی بخش مسکن شد.

وی گفت: تکمیل واحدهای مسکونی نیمه‌تمام اولویت اصلی برنامه‌ریزی‌ها قرار می‌گیرد تا از طرفی از هدر رفت سرمایه‌های کشور جلوگیری شود و از طرف دیگر این پروژه‌ها به‌عنوان ظرفیت مهم برای تأمین مسکن جوانان به بهره‌برداری برسد.

قلندری به اجرای طرح‌های مقاوم‌سازی مسکن روستایی و تخصیص اعتبارات قابل‌توجه این بخش توسط دولت پرداخت و افزود: تأمین مسکن مقاوم روستاییان با لحاظ مخاطرات حوادث و بلایای طبیعی علیرغم مشکلات اقتصادی موردتوجه دولت است و روستاییان از این فرصت‌ها استفاده کنند.

کد خبر 499412

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha