رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: یک میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد برای خرید اقلام مورد نیاز در اختیار سرپرستان خانوار قرار خواهد گرفت.

نوبخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم؛ محمد باقر نوبخت با بیان اینکه در راستای کاهش آثار اقتصادی بیماری کرونا  ۴ میلیون نفر می توانند از یک تا ۲ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت کنند، گفت: علاوه بر این مقرر شده است کارت‌های هدفمندی یارانه‌ها برای تمام خانوارها شارژ شود و طی ۲ سال آینده با یک وقفه چند ماهه این وام از محل یارانه آنها کسر شود.

وی افزود: سرپرست خانوار تمام ۲۳ میلیون خانواری که یارانه نقدی می‌گیرند می‌تواند از شارژ یک میلیون تومانی کارت یارانه استفاده کنند.

معاون رئیس جمهور گفت: بر این اساس متقاضیان می‌تواند بدون آنکه مراجعه ای به بانک داشته باشند از طریق وب سایت درخواست خود را ارائه کنند.

نوبخت ادامه داد: به این ترتیب یارانه افراد به عنوان ضمانت تسهیلات از سوی بانک‌ها پذیرفته می شود.

به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه، یک میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد برای خرید اقلام و تجهیزات مورد نیاز در اختیار سرپرستان خانوار قرار خواهد گرفت.

طبق دستور رییس جمهور این فرایند از ماه آینده آغاز خواهد شد.

کد خبر 499246

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    2 0
    سلام من برای ثبت نام وام یارانه به سایت رفاهی مراجعه کردم و اشتباهی یارانه ام رو اهدا کردم میشه پیگیری کنید
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    4 0
    25 هزار میلیارد تومان معادل حدود 1.5 میلیارد دلار از درامد پول نفت و بقیه درامد از حق ملی عمومی است. آیا تسعیر این اندک و دادن بلاعوض آن، حق مردم، درخواست زیادی است؟!
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    2 0
    25 هزار میلیارد تومان معادل حدود 1.5 میلیارد دلار از درامد پول نفت و بقیه درامد از حق ملی عمومی است. آیا تسعیر این اندک و دادن بلاعوض آن، حق مردم، درخواست زیادی است؟!
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام آقای رئیس جمهور لطف کردی وام با سود بالا برای ملت محروم و کارگر یک توهین است
  • ابوالفضل حسینی پور IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    2 1
    سلام تو سایتی که اولین روز اعلام کردید محل ثبت ‌درخواست وام یک میلیونی اینجا کلیک کنیک طبق مراحل انجام دادیم ولی بعد اعلام شد این سایت برای اهداه یارانه بوده اخه این درسته که با این کار مشکلات رو اضافه کرد این چه رسمیه خواهشن خودتون درست کنید
  • هلی IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    0 0
    سلام، یک میلیون هم کلی مشکلات رو حل میکنه دستشون درد نکنه ، انشااله به پشتوانه رهبر عزیزمون که امیدوارم سالهای طولانی سایه ای ایشان بر سر من حقیر و هم وطنان باشد و به کوری دشمنان ، و به امید سالی با جهش تولید عالی ، ایرانه آبادمون رو آبادتر خواهیم کرد ، با تشکر
  • حق IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    0 0
    در کشورها کمک بلاعوض میدهند در اینجا یک میلیون تومان که برای دو الی سه بار خرید کفاف میدهد و تازه این هم با بهره ۱۲ درصد واقعا مردم راچی فرض کردند
  • سعید IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    2 0
    با سلام به آقای ریس جمهور آخه شما اعلام کردی وام یک میلیونی رو نگفتي با سود ۱۲درصده خوب یه سری ندید چه کاری تو این وضعیت مشکل زیادتر میشه .در ضمن همه کشورها بلاعوض میدن