مدیر حوزه هنری ایلام گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشویق مردم به خانه‌نشینی با استفاده از ابزار هنر، این مرکز مسابقه هنری عکاسی برگزار می‌کند.

مسابقه عکاسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدعلی قاسمی افزود: این مسابقه با عنوان "در خانه می‌مانیم" همسو با سیاست‌های مبارزه با ویروس کرونا برای عموم مردم برگزار می‌شود.

وی با ذکر اینکه عکس‌ها باید با موضوع نشاط‌آفرینی در محیط خانواده باشد، اظهار کرد: آثار ارسالی در ۲ بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای و موبایل مورد داوری قرار می‌گیرند.

قاسمی جوایز بخش حرفه‌ای این جشنواره را به ترتیب به مبلغ ۱۰ میلیون ریال، ۷ میلیون ریال و ۵ میلیون ریال و همچنین تجلیل از ۳ نفر عنوان کرد و گفت: جوایز بخش عکاسی با موبایل نیز به ترتیب به مبلغ ۶ میلیون ریال، ۴ میلیون ریال و ۲ میلیون ریال است.

مدیر حوزه هنری ایلام همچنین از برگزاری مسابقه عکس و فیلم کوتاه "آیینه فرشتگان" ویژه مدافعان سلامت استان خبر داد و افزود: موضوع آثار ارسالی باید سختکوشی، ایثار و امیدبخشی بیماران در محیط بیمارستان و محیط‌های قرنطینه باشد.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به این دو جشنواره را ۱۵ اردیبهشت ۹۹ عنوان کرد و گفت: آثار ارسالی توسط واحد تجسمی و تصویری این مرکز جمع‌آوری و داوری می‌شوند.

قاسمی از عموم مردم برای شرکت در این ۲ جشنواره دعوت کرد.

کد خبر 498967

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha