مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
۰ نفر

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق از جمله کامل ترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه محصولات صنعتی میباشد.این واحد تولیدی با تجربه  30 ساله توانسته محصولات صنعتی با کیفیتی را تولید و وارد بازار کند. وب سایت دکتر قشلاق در حقیقت فروشگاه رسمی این شرکت میباشد که دارای نشان و نماد اعتماد است.

کارخانه دکتر قشلاق از سال 1370 تا کنون سعی در ارائه بهترین دستگاه ها و تجهیزات صنعتی داشته است ،  به همین دلیل  از بهترین و گران قیمت ترین قطعات اولیه استفاده در تولید ماشین آلات خود استفاده میکند . کارخانه دکتر قشلاق را یکی از بهترین تولیدکنندگان  هیتر و جت هیتر میدانند در حقیقت در تولید محصولات گرمایشی این کارخانه حرف اول را میزند.

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق دارای واحد مستقلی به نام تحقیق و توسعه میباشد شاید به لطف همین واحد تحقیقات و توسعه  (که بودجه 20% از کل فروش کارخانه به آن اختصاص داده شده است ) است که این کارخانه توانسته انواع محصولات گرمایشی و سرمایشی را با کیفیت بالا تولید کند دقیقا همان محصولاتی که کمتر شرکتی توان تولید آن را دارد .

در نظر داشته باشید که دکتر قشلاق بستری امن برای خرید آنلاین و حضوری را برای کاربران خود ایجاد نموده است شما میتوانید از طرق مختلف با ما در ارتباط باشید.

اگر بهره وری و کیفیت محصولات صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق را در یک سمت و در سمت دیگر خدمات پس از فروش و گارانتی آن را قرار دهیم حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد . بهتراست بدانید کارخانه دکتر قشلاق خدمات پس از فروش 10 ساله را برای تمام محصولات خود تضمین میکند و مهم تر از آن گارانتی 1 تا 5 ساله را برای محصولات خود در نظر دارد . گارانتی کارخانه دکتر قشلاق بدین صورت است که اگر محصولی را به واحد خدمات پس از فروش تحویل دهید یک محصول نو( بدون دریافت هزینه ارسال)  به شما تحویل خواهد داد .

معرفی محصولات صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق

از جمله تولیدات این کارخانه عبارتند از : تجهیزات مرغداری ، تجهیزات لبنیاتی ، تجهیزات گلخانه ، تجهیزات برودتی ، تجهیزات سالن قارچ ، رطوبت ساز ها و مه پاش ها و  . . .  برای مطالعه کامل در اینباره به وب سایت صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق مراجعه نمایید .

تجهیزات مرغداری شامل انواع هیتر و جت هیتر ، فن ها و هواکش های مخصوص مرغداری ،پنجره تهویه ، دانخوری و آبخوری ها و هر آنچه که یک سالن مرغداری مجهز نیاز دارد .

تجهیزات لبنیاتی شامل انواع شیر دوش، کره گیر های خانگی و صنعتی ، شیرسردکن ،خامه گیر ، پروسس تانک ، دستگاه های پخت شیر ، هموژنایزر ها ، دوغ سردکن ها و انواع بیدون هاست .

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق با بهره گیری از اخرین متد دنیا و واردات دستگاه های کره ای که مهم ترین انها دستگاه جوجه کشی آرکام کره میباشد قصد دارد با واردات این محصولات بستر را برای خریداران و مشتریان خود باز کرده و امکان خرید آگاهانه را برای آنها ایجاد کند .  صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق به عنوان طلایه دار در تولید دستگاه جوجه کشی و ده ها محصول دیگر در ایران و خاورمیانه برای جلب نظر مشتری و در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر تلاش میکند .

کد خبر 498939

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    1 0
    فقط باید برای بازنشسته های تامین اجتماعی نشست و گریه کرد پس این همه ثروت سازمان کجا رفت، ازار تا چه حد