مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
۰ نفر

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان گفت: عادی شدن تردد در سطح شهر در استان گیلان می‌تواند شرایط را برای شیوع موج دوم کرونا در استان فراهم کند.

پیاده راه رشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمد حسین قربانی گفت: پایان تعطیلات به معنای شکست کرونا و آغاز به کار برخی مشاغل به معنای عادی شدن شرایط استان گیلان و کشور نیست. 

قربانی اظهار کرد: از روز ۱۶ فروردین ترددها در استان گیلان با افزایش مواجه شده است که این اتفاق می‌تواند در وضعیت کنونی  آسیب جدی به گیلان وارد کند.

وی گفت: اگرچه طرح فاصله اجتماعی تا ۲۰ فروردین در کشور ادامه دارد اما باید این طرح تا ۳۰ فروردین تمدید شود.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در  گیلان افزود: گیلان یکی از استان‌های پیشرو در اجرایی شدن طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا بوده است و تمام مردم گیلان غیر از یک جامعه ۸ ‌درصدی غربالگری شده است.

قربانی بیان کرد: از همه مردم که در طرح بسیج ملی کرونا ثبت‌نام نکردند می‌خواهم در این طرح شرکت و در سامانه ثبت‌نام کنند.

وی گفت: ما هنوز در مرحله مدیریت هستیم و وارد مرحله کنترل کرونا نشده‌ایم اما آغاز به کار برخی از مشاغل و کسب‌وکارها این تصور را به وجود آورده که شرایط در کشور عادی شده در حالی‌که این امر اصلاً صحت ندارد.

نائب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر مردم خودشان قرنطینه کردن را رعایت نکنند و به زندگی عادی خود بپردازند موج دوم در استان شروع‌ می‌شود و آن‌وقت کنترل بسیار سخت خواهد بود.

کد خبر 498687

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گیلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha