شهردار منطقه ٢ تهران گفت: در راستای سیاستهای ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا مبنی بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، از فعالیت صنوف غیر ضروری جلوگیری شد.

پلمب واحدهاي صنفي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٢ تهران، رسول کشت پور با بیان این مطلب گفت: بر اساس دستورالعمل‌های ستاد هماهنگی پیشگیری از شیوع کرونا با همکاری شهرداری، فرمانداری، سازمان تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت شمال غرب تهران و نیروی انتظامی  در راستای کاهش و قطع زنجیره انتقال کرونا و رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی از فعالیت تمامی اصناف غیرضروری ممانعت به عمل آمد.

شهردار منطقه ٢ تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری تلاش دارد با بهره گیری از ظرفیت های موجود در قطع زنجیره انتقال کرونا نقش آفرین و تاثیرگذار باشد، گفت: تیم های نظارتی در مرحله نخست اخطارهای لازم را ابلاغ کرده و در صورت عدم تمکین به دستورالعمل ستاد مقابله با شیوع کرونا، نسبت به تعطیلی این صنوف اقدام می شود.

وی حمایت از حقوق شهروندان و حفاظت از سلامت  آنها و قطع زنجیره انتقال این ویروس  را از اهداف این اقدام برشمرد و افزود: این اقدام در اصناف خیابان های ۱۸ متری مطهری، خسرو، ستارخان و ... اجرا شد و بر اساس دستور قضایی در سایر محدوده ها ادامه دارد.

کشت پور، اعمال محدودیت تردد در بوستان ها و مراکز تفرجگاهی منطقه ٢ تهران و ضدعفونی مستمر معابر، تجهیزات و مبلمان شهری را از دیگر اقدامات اجرایی شهرداری برشمرد.

کد خبر 498635
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha