مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
۰ نفر

مدیر عامل آب و فاضلاب تهران در خصوص آلوده شدن آب پایتخت به ویروس کرونا توضیحاتی را ارائه داد.

آب آشامیدنی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا بختیاری مدیر عامل آب و فاضلاب تهران با اشاره به انتشار فایل صوتی در فضای مجازی مبنی بر آلوده بودن آب استان تهران به ویروس کرونا گفت: کاملا این حرف بی اساس و امکان پذیر نیست.

او ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان تهران به طور مدام شبکه آبی پایتخت را با درصد بالایی از کلر تست می‌کند تا ویروسی وارد آب چه در کشور و چه در تهران نشود.

بختیاری با بیان سالم نگه داشتن کیفیت آب تا نقطه مصرف برای مشترکان در خصوص نظارت‌های انجام شده بر فرآیند تصفیه تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب تهران به عنوان دستگاه نظارتی میزان کلر باقی مانده استاندارد شبکه را با توجه به زمان، مکان و شرایط اعلام و تا میزان صددرصدی اطمینان سلامت و کیفیت آب را تضمین می‌کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران اضافه کرد: در فرآیند تصفیه، وجود کلر به حد مجاز به عنوان ماده گندزدا، تمام باکتری‌ها و ویروس‌های آب را از بین می‌برد و در نتیجه احتمال آلودگی آب شرب با کرونا صفر است.

او در خصوص آب‌های زیر زمینی هم گفت: آب‌های زیر زمینی در تهران هم از سلامت کامل برخوردار است و هموطنان نگران نباشند و به شایعات فضای مجازی اعتماد نکنند.

کد خبر 498610

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha