مدیرعامل شرکت شهر سالم اعلام کرد: کارکنان شهرداری تهران که علائمی در خود دیدند، می‌توانند به مراکز طب کار شرکت شهر سالم مراجعه کنند و یا با شماره ۱۸۴۲ تماس بگیرند تا مراحل آزمایش و یا درمان ایشان تا حصولِ نتیجه دنبال شود.

تست كرونا از پرسنل گرمخانه‌ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر سالم، دکتر حمید چوبینه در پنجمین نشست فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا ویروس شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه طرح غربالگری کارکنان شهرداری تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت، گفت: افرادی که به دلیل مسافرت و یا شیفت‌بندی از غربالگری جا ماندند، می‌توانند در فاز بعدی این طرح به دو مرکز دائمی پایش سلامت کارکنان شهرداری تهران واقع در بزرگراه نواب و یا شرق تهران، مراجعه و مورد غربالگری قرار بگیرند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم همچنین با تاکید بر اینکه اعتبار آزمایش‌ها و غربالگری کرونا ویروس صرفا تا همان روز و همان ساعت است، یادآور شد: کسانی که در روزهای آتی علائمی در خود دیدند، می‌توانند به مراکز طب کار شرکت شهر سالم مراجعه کنند و یا با شماره ۱۸۴۲ تماس بگیرند تا مراحل آزمایش و یا درمان ایشان تا حصولِ نتیجه دنبال شود.

وی در پایان تاکید کرد که غربالگری مراکز اسکان کارگری در صورت تایید معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران پس از پایان فرایند پایش سلامت کارکنان شهرداری تهران توسط تیم‌های متخصص شهر سالم انجام خواهد شد.

در پنجمین نشست ستاد مقابله با کرونا ویروس، گزارشی از طرح گسترده غربالگری ویروس کرونا (کووید ۱۹) ویژه کارکنان شهرداری تهران ارائه شد. تمامی نیروهای عملیاتی و در معرض خطر شهرداری تهران که بیشترین مواجهه را با شهروندان و فضاهای شهری داشتند مورد پایش و غربالگری ویروس کرونا قرار گرفتند. این در حالی است که طبق دستور معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، این فرایند در تمام سطوح شهرداری و در بین تمامی کارکنان، با استعداد ۳۵ تیم متخصص پزشکی شرکت شهر سالم انجام گرفته است.

کد خبر 498514
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha