مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: روند دفن و دفع پسماندهای شهرستان اردبیل باید اصولی و بهداشتی باشد و روند فعلی مرکز پسماند مورد تأیید سازمان محیط زیست استان اردبیل نیست.

زباله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سعید شهند، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس ضرورت و وظیفه ذاتی سازمان محیط زیست به اتفاق مسئولان از محل دفن دائم پسماندهای شهرستان اردبیل بازدید کردیم که ایرادها و مواردی در محل دفن رویت شد که به استحضار شهردار اردبیل رسید.

وی افزود: امروز ۱۸ فروردین کارگروه پسماند شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان اردبیل برگزار شد و موارد هشتگانه که بررسی و تدوین شده بود در جلسه مطرح و تحویل مسئولان و مقرر شد شهرداری اردبیل در طی زمان‌بندی مشخص نسبت به دفع بهداشتی زباله‌ها و پسماندها اقدام کند و موضوع فوق به‌طور کامل رفع شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بیان کرد: در دفن پسماند دو روش داریم که یک روش آن، دفن اصولی و بهداشتی است که از پسماندهای تولیدی در صنایع و انرژی‌زایی استفاده شود که تأکید ویژه اداره محیط زیست استان اردبیل مبنی بر دفن بهداشتی و اصولی است.

شهند گفت: طی گفت‌وگویی که با شهردار اردبیل انجام شد، تأکید داشتیم که روند دفن باید اصولی و بهداشتی باشد و مرکز دفن پسماندهای شهرستان اردبیل باید ساماندهی شود که شهردار اردبیل اشکال‌های موجود را پذیرفته و قول رفع این مشکلات را در اسرع وقت دادند.

کد خبر 498423

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha