رئیس جمهور گفت: شروع بازگشایی‌ها پلکانی است و بازگشایی یک مرتبه امکان پذیر نیست.

روحانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز دوشنبه 18 فروردین ماه در جلسه اقتصادی دولت گفت:‌ دیروز هم توضیح دادم که شروع بازگشایی‌ها پلکانی است و بازگشایی یک مرتبه امکان پذیر نیست.

وی تاکید کرد: همه باید پروتکل‌های بهداشتی که اعلام می‌شود را انجام دهند و در خانه ماندن توصیه می‌شود. در تهران هم کسب و کارها تا پایان فروردین تعطیل خواهد بود.

روحانی گفت: بیش از بیست و سه میلیون خانوار که یارانه دریافت می‌کنند مبلغ یک میلیون اعتبار به آن‌ها داده می‌شود و بازپرداخت آنها از همان یارانه و ۲۴ ماهه خواهد بود که ۲۵ هزار میلیارد برای آن قرار دادیم.

رئیس جمهور اظهار داشت: به کسب و کارهای زیان دیده در این مدت وام ۱۲ درصد و با بازپرداخت ۲۴ ماهه پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: کمک‌های عمومی هم از طریق نهادهایی چون بنیاد مستضعفین و سپاه پاسداران و خیرین انجام می‌شود که اعلام می‌شود. دولت تصمیمات خوبی در حد توانش اتخاذ کرده و نهادها و خیرین هم در حال کمک کردند هستند که اینها نیاز به یک هماهنگی دارد.

رئیس جمهور تاکید کرد: از همه مردم خواهش می‌کنیم همانطور که تا امروز در کنار دولت، نظام و وزارت بهداشت بودند بازهم رعایت کنند.

کد خبر 498417

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    0 1
    جناب روحانی خسته نباشی همه توحسابشون پول نخوابیده .وعده سرخرمن میدی شداین ماه نشداون ماه نشدحالا ماههای دیگه توماه اینده اون پول دیگه خرج مجلس ترحیم ما میشه خسته شدیم از حرفها
  • GB ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    0 0
    میخواهیدبرای این یکمیلیون تومان سود۱۲ درصدبگیرید،آخه یکمیلیون به چه دردی میخوره چکارمیشه باهاش کرد؟!
  • زینب گتمیری RO ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    0 0
    سلام من نمیتوانم مشکلاتم را بنویسم چونکه زیاد هستن لطفا به همه کمک کنید به من هم که وام دارم تا ۳ سال ونمیتوانم پرداخت کنم یاری برسانید تشکر
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    0 0
    کشوری با این همه سرمایه های عظیم ومردمی بی نصیب از این ثروت، به خدا قسم خود شاهد این بودم مرد و زن میانسال و جوانی را که به خاطر خرید مقداری ناچیز دارو وچند قرص نان درهمین کشورمدعی دینداری وعدالت گستردست نیازمندی با شرمندگی دراز می کنند ،چه شد که اینچنین مردم را به فراموشی سپرده اید،به عمل کار برآید به سخن دانی نیست.