معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: متأسفانه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا تکمیل پروژه گیشا با مشکل مواجه شود.

زيرگذر كوي نصر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری بازگشایی پروژه زیرگذر گیشا برای عبور شهروندان از ۸ اسفند ماه ۹۸، گفت: در آن زمان پروژه گیشا پیشرفت ۹۱ درصدی داشت و تنها بخش اندکی از کارهای عمرانی باقی مانده بود. پیش‌بینی این بود که با توجه به فعالیت ۹ ساعته عمرانی یعنی از ساعت ۲۱ تا ۶ صبح روز بعد، پروژه تا ۲۹ اسفند ماه تکمیل شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در حین انجام کارهای عمرانی بودیم که متأسفانه بخش عمده‌ای از کارگران برای حضور در جمع خانواده‌های‌شان حتی بدون تسویه‌حساب نسبت به ترک کارگاه اقدام کرده و به شهرهای خود بازگشتند.

صبوری افزود: از این رو پروژه با پیشرفت ۹۸ درصدی اکنون در حال بهرهبرداری است اما نکته مهم این است که این دو درصد باقی مانده در اصل پروژه خللی وارد نکرده و بهره‌برداری بی‌عیب و نقص در حال انجام است.

وی در خصوص تکلیف تکمیل این پروژه، گفت: از آنجا که مقررات سختی برای بکارگیری کارگران و پایش سلامتی آنها در نظر گرفته شده است، نمی‌توان هر کارگری را بکارگیری کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم مجوز بازگشت برخی از کارگرانی که به شهرستان‌های خود رفته‌اند را بگیریم و اینها را به محل کار برگردانیم.

کد خبر 498409

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha