معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: تامین کیسه زباله ویژه بیماران کرونایی یک راهکار مناسب جهت کاهش انتقال بیماری کرونا است.

کیسه زباله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد امیر براهویی گفت: شهروندان زاهدانی که بیماران کرونایی در منزل دارند، از کیسه‌های زباله ویژه استفاده کنند.

معاون شهردار زاهدان اظهار داشت: آنجایی که حفظ سلامتی پاکبانان برای شهرداری یک اولویت است، تهیه و تامین کیسه زباله‌های ویژه شهروندانی که در منزل بیمار مبتلا به کرونا دارند، یک ضرورت است.

براهویی تصریح کرد: این کیسه‌های زباله به رنگ قرمز هستند و خانوارها باید زباله‌های آلوده خود را در آن گذاشته تا پاکبانان با احتیاط بیش‌تر آن‌ها را جمع‌آوری و حمل نمایند.

وی اضافه کرد: چنان‌چه این خانواده‌ها امکان تهیه کیسه زباله ویژه را ندارند با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا شهرداری نسبت به مهیا نمودن این کیسه‌ها اقدام نماید.

وی با تاکید بر سلامت پاکبان و کارگران خدمات شهر گفت: سلامت پاکبانان و کارگران نیروهای خدماتی برای شهرداری از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که آن‌ها آسیب‌پذیر و در صف مقدم فعالیت‌های شهری و مقابله با کرونا هستند.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان خاطر نشان کرد: شهرداری نسبت به تامین لوازم حفاظتی برای پاکبانان از زمان شیوع بیماری کرونا اقدام نموده و همچنین اجرای طرح غربالگری و تب‌سنجی پرسنل خدمات شهری بصورت روزانه از ۱۶ فروردین ماه عملی شده است.

کد خبر 498336

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha