مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
۰ نفر

عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند اظهارکرد: در برنامه طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در ۱۸ شهر جدید در دستور کار قرار گرفته است.

اقدام ملی

به گزارش همشهری آلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند گفت: پالایش ثبت‌نام کنندگان مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در حال انجام است و ساخت ۲۰ هزار واحد فروش اقساطی درشهر جدید پرند تهران به زودی آغاز می‌شود.

پدرام صمیمی‌فر افزود: در شهر پرند واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در قالب فروش اقساطی و همچنین ثبت نام برای واحدهای ۸۸ هکتاری و ۱۳۰ هکتاری در نظر گرفته شده است که بخشی از ساخت این واحدها را آغاز کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در برنامه طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در ۱۸ شهر جدید در دستور کار قرار گرفته است.

صمیمی‌فر گفت: در شهر جدید پرند تهران، ساخت واحدهای طرح اقدام ملی در قالب دو بخش در دستور کار قرار گرفته است و در بخش فروش اقساطی ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی را تعهد کرده‌ایم.

عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند افزود: ثبت نام واحدهای فروش اقساطی را آغاز کرده‌ایم و در ۲ مرحله ثبت نامی که برای طرح اقدام ملی مسکن انجام شد در پالایش ثبت نام کنندگان مرحله اول ۹۶۰۰ واحد متقاضیانشان واجد صلاحیت شدند و در همان ماه‌های ابتدایی از متقاضیان برای تشکیل پرونده دعوت شد.

او توضیح داد: متقاضیان مرحله اول تا دو ماه پیش در حال تشکیل پرونده و تکمیل اطلاعات خود بودند، اما متأسفانه با ورود ویروس کرونا فعالیت کارگزاری متوقف شد و ما از سیزدهم اسفند ماه مراحل تشکیل پرونده را متوقف کرده‌ایم.

صمیمی‌فر افزود: از اواخر اسفند ماه سال گذشته هم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن را آغاز کردیم و در این دوره  ۲۰ هزار نفر برای فروش اقساطی ثبت نام کرده‌اند که هنوز پالایش اطلاعات متقاضیان به پایان نرسیده است.

عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند بیان کرد: بخش دیگری از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در پرند در قالب پروژه‌های ۸۸ هکتاری و ۱۳۰ هکتاری با مشارکت بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف در حال انجام است.

وی ادامه داد: در پروژه ۸۸ هکتاری ساخت ۳۴۲۰ واحد مسکونی کلید خورده و در پروژه ۱۳۰ هکتاری هم ساخت ۴ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند افزود: در پروژه ۱۳۰ هکتاری با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع برای بنیاد تعاون قرارداد منعقد شده، احداث این واحدها برای متقاضیان این بخش آغاز شده است.

صمیمی‌فر تأکید کرد: طبق این تفاهم‌نامه مقرر شده که بنیاد تعاون احداث واحدهای مسکونی و همچنین خدمات رفاهی و محله‌ای از جمله مسجد، مراکز تجاری، درمانی و پارک را در قالب یک پکیج در این محدوده احداث کند.

عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند توضیح داد: در پروژه ۸۸ هکتاری هم  مجوزبخشی از پروژه ازسوی شهرداری اخذ و ساخت   ۴۶۰ واحد از این محدوده انجام شده و برای سایر واحدها هم در مرحله انعقاد قرارداد با شرکاء و دریافت پروانه برای ساخت هستیم.

کد خبر 498316

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha