از این مشاجره تنها فایل صوتی فتح‌الله‌زاده برای خلیل‌زاده و چند نفر دیگر فوروارد شده که باعث می‌شود ارتباط مجیدی تا آخرین روز با فتح‌الله‌زاده قطع باشد.

مجیدی

حاشیه‌های استقلال در این فصل همچنان ادامه دارد که آخرین مورد هم به تنش‌های ایجاد شده بین علی فتح‌الله‌زاده و فرهاد مجیدی مربوط می‌شود. مجیدی خیلی با تاخیر و چندین روز پس از شروع کار فتح‌الله‌زاده در استقلال و با وساطت اسماعیل خلیل‌زاده و سعید رمضانی و فرزاد مجیدی حاضر به دیدار با فتح‌الله‌زاده شد اما دلیل تاخیر و دلخوری فرهاد چه بوده است؟

مجیدی اعتقاد داشته که فتح‌الله‌زاده از منابع مالی مناسب برای اداره باشگاه برخوردار نبوده و پس از آنکه چند روز ابتدایی شروع فعالیت حاجی با پروپاگاندای شدید رسانه‌ای همراه بود، مجیدی از حاجی گلایه می‌کند که چرا در کنار بازدید از ورزشگاه امام رضا و کمپ حجازی و مصاحبه‌های حضوری متعدد تلویزیونی، یک سر به تمرین استقلال نزده و با بازیکنان درباره مشکلاتشان صحبت نکرده است. نتیجه انتقاد فرهاد با عصبانیت فتح‌الله‌زاده و ارسال فایل صوتی به فرهاد همراه می‌شود. ظاهرا فتح‌الله‌زاده به مجیدی وویس داده که اگر ناراحتی استعفا بده و برو! فرهاد هم در پاسخ می‌گوید دنبال استعفا نیستم. اگر می‌خواهی نباشم به صورت رسمی و مکتوب بنویس و برایم بفرست! بعد از پاسخ فرهاد این دعوا ادامه پیدا نمی‌کند و باعث می‌شود مجیدی تا آخرین روز رابطه‌اش با فتح‌الله‌زاده رابطه تیره‌ای باشد.

دفاعیه فتح‌الله‌زاده

فتح‌الله‌زاده اما روز یکشنبه در کگفت‌وگو با فارس در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون ارسال یک پیام صوتی به فرهاد مجیدی در زمان حضورش در استقلال مطرح شده است، گفت: من یک ویس معمولی و ساده به سرمربی تیمم ارسال کردم. معمولا مدیرعامل و سرمربی با هم ارتباط دارند و به یکدیگر پیام می‌دهند. ظاهرا فرهاد مجیدی فایلی که برای او ارسال کردم به برخی از دوستان خود فرستاده است ولی پیام من چیز خاصی نبود. من این پیام را خصوصی به فرهاد دادم که محتویات آن مربوط به یک جلسه بود. بعد از ارسال آن پیام هم مجیدی و رمضانی نزد من آمدند و با هم کلی برنامه‌ریزی کردیم و در فضای کاملا دوستانه همه چیز حل شد. نمی‌دانم چه بحثی پیش آمده که این مسئله امروز پررنگ شده است.

او در خصوص اینکه ظاهرا در آن پیام صوتی وی خطاب به مجیدی گفته از استقلال استعفا بدهد، گفت: چون مجیدی خودش این ویس را در اختیار دوستانش قرار داده اگر دوست داشت خودش در موردش صحبت کند، بهتر است. مجیدی اگر صلاح دانست می‌تواند ویس را به اشتراک بگذارد تا همه گوش کنند. در حالت مدیریت ارسال چنین پیامی اصلا ایرادی ندارد. من وقتی می‌خواهم یک مجموعه را مدیریت کنم باید تنبیه و تشویق در نظر بگیرم. به هر حال این هم نوعی از کار مدیریتی است که باید انجام شود. این مسئله که اتفاق خاصی نیست و پیش از این من با خیلی از مربیان‌مان برخوردهای عجیب و قریب هم داشته‌ام. در کار ما از این مسائل اتفاق می‌افتد ولی همانطور که اشاره کردم بعد از ارسال آن پیام ما یک جلسه دو ساعته داشتیم که با خوبی و خوشی منجر به برنامه‌ریزی شد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا او قصد تعویض مجیدی را داشت یا خیر، گفت: اصلا چنین مسئله‌ای نیست. حتی اگر یک مدیرعامل تازه کار هم مدیریت استقلال را بر عهده می‌گرفت می‌دانست باید به یک مربی جوان که او هم تازه کارش را شروع کرده، فرصت بدهد. من تجربه سالها مدیریت در استقلال را دارم وهرگز چنین نیتی نداشتم. چرا باید مجیدی را تعویض کنم. آن هم در شرایطی که مجیدی سال‌ها شاگرد خودم بوده و با هم زندگی کرده‌ایم. اینکه من روی اصول مدیریتم یک پیامی ارسال کردم و خواسته‌ام یک مسئله را سفت بگیرم دلیل بر این است که می‌خواستم مجیدی را عوض کنم؟ به نظرم این مسئله شایعه غیرمنطقی بود که مطرح شده است.

کد خبر 498088

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha