مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
۰ نفر

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: در سال ۹۸ این سازمان توانست به یک هزار و ۳۰۰ مورد حادثه شامل ۵۲۶ مورد آتش‌سوزی و ۷۶۵ واقعه دیگر امدادرسانی کند.

آتش نشانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سعید اسمعیل‌پور افزود: در سال ۹۸ بیش از ۲۹ هزار و ۶۰۰ تماس با ۱۲۵ سمنان گرفته‌ شده است که ۵۲۶ مورد آتش‌سوزی و ۷۶۵ مورد عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانی سمنان امدادرسانی شد.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی هزار و ۳۰۰ حادثه، در سال ۹۸ توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان افزود: در مجموع ۶۱۳ ساعت و ۵۸ دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات و میانگین ۳ دقیقه و ۵۲ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه، به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تاکید کرد: بیشترین آتش‌سوزی با ۱۲۱ مورد در سال ۹۸ متعلق به معابر ساختمان‌های متروکه، ضایعات و سطل‌های زباله و بعد از آن منزل مسکونی و پارک‌ها و فضای سبز با ۹۴ مورد است.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانی در سال گذشته به حوادثی مانند محبوسی در منزل و خودرو، گیرکردن حلقه یا انگشتر، تصادف و واژگونی خودرو، خرابی و محبوس شدن در آسانسور رسیدگی کرده که بیشترین فراوانی در این بین با ۲۷۳ مورد به محبوس شدن در کابین آسانسور تعلق دارد.

اسمعیل‌پور اظهار کرد: تعداد نجات‌یافتگان عملیات امدادی در سال گذشته ۸۳۰ نفر هستند.

همچنین در سال گذشته آتش‌نشانی سمنان برای پیشگیری از وقوع حوادث ۳۸ هزار و ۸۲۳ ساعت آموزش برای پیش دبستانی‌ها، مدارس سطح شهر، دانشجویان و کارکنان اداره‌ها، شرکت‌ها، مؤسسات دولتی و … داشته است.

کد خبر 498031

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha