عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه فقط ۵۰ درصد تهرانی‌ها در طرح غربالگری کرونا مشارکت داشته‌اند، گفت: مجلس به خاطر کرونا تعطیل شده و جامعه به این موضوع نقد دارد. بنابراین ما باید برخی از جلسات شورا را حتما در صحن برگزار کنیم.

محمود میرلوحی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در دویست و ششمین جلسه شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود: بخش قابل توجهی از تهرانی‌ها در زمینه بیماری کرونا غربالگری نشده‌اند و این موضوع به عهده شهرداری گذاشته شده است که البته شهرداری‌های مناطق اقداماتی را آغاز کرده‌اند.

میرلوحی خاطرنشان کرد: ۶۷ میلیون نفر در طرح غربالگری شرکت کرده‌اند ولی نرخ مشارکت تهرانی‌ها در این زمینه تنها ۵۰ درصد بوده است و این نشان می‌دهد برنامه‌های مدیریت شهری حائز اهمیت است.

وی بیان داشت: ۱۴۰ هزار نفر از نیروهای شهرداری در خط مقدم مقابله با کرونا هستند. از نیروهای تره‌بار گرفته تا کارکنان فروشگاه‌های شهروند. همچنین در این روزها که بسیاری از زندانیان آزاد شده‌اند برخی از معتادان متجاهر تحت پوشش گرمخانه‌ها رفته‌اند. بنابراین اقدامات مدیریت شهری جهت مقابله با کرونا بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: به خاطر کرونا مجلس هم تعطیل شده و جامعه به این موضوع نقد دارد. لذا به نظرم باید برخی از جلسات شورا باید حتما در صحن برگزار شود و پیگیر مطالبات مردم باشیم.

کد خبر 498006

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha