رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر از برگزاری نخستین جشنواره مجازی موسیقی ویژه هنرجویان موسیقی در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

موسیقی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، میثم مرادی افزود: به مناسبت فرارسیدن عید سعید نیمه شعبان، میلاد باسعادت منجی عالم بشریت و با هدف تشویق شهروندان به ماندن در خانه و رعایت محدودیت‌های تردد به‌دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، همایش مجازی موسیقی ویژه هنرجویان این رشته در دو رشته سنتی و پاپ برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هنرجویان در دو دوره سنی ۱۲ تا ۲۲ سال و ۲۳ الی ۳۲ سال می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ فروردین‌ماه از طریق واتساپ به شماره‌های ۰۹۱۲۵۲۸۹۵۲۳ و ۰۹۱۲۵۲۵۱۶۰۵  ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامشهر تهران با بیان اینکه این جشنواره با همکاری انجمن موسیقی اسلامشهر برگزار می‌شود افزود: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند اجرای تصویری یک قطعه به مدّت حداکثر ۲ دقیقه را با دوربین موبایل ضبط کنند.                                                               

مرادی ادامه داد: شرکت‌کنندگان ضمن معرفی قطعه در ابتدای فیلم ارسالی از هرگونه افکت‌گذاری، تدوین و استفاده از سیستم‌های صدابرداری در فیلم خودداری کنند. ‌

وی همچنین به خودداری از ارسال قطعات مبتنی بر بداهه‌نوازی تأکید کرد و افزود: هنرجویان برگزیده در روز همایش قطعات ارسالی به جشنواره را به صورت زنده و کامل اجرا خواهند کرد. در پایان جشنواره نیز از برگزیدگان هر دوره سنی تقدیر و از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر هدایای نفیسی به برگزیدگان تقدیم می‌شود.

کد خبر 497932

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha