چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۵۹
۰ نفر

اعمال قیمت 400 تومان برای بنزین خودرو‌‌های دولتی موجب تاخیر سوختگیری در جایگاه‌های عرضه سوخت و ایجاد صف‌های طولانی شده‌است

پیش از این قرار بود سوخت خودروهای دولتی براساس قیمت 100 تومان محاسبه شود و مازاد آن تا نرخ آزاد از بودجه نهاد‌های دولتی مربوطه کسر شود.به گزارش خبرنگارما به دلیل پرداخت نشدن بودجه بنزین از سوی نهادهای دولتی و از زمان اجرای این طرح که از اول اردیبهشت باید اعمال می‌شد موجب شده تا جایگاه‌ها شلوغ شود.

بیژن حاج‌محمدرضا، رئیس سندیکای جایگاهداران کشور اعلام کرد: دلیل اعمال قیمت 400 تومان برای خودروهای دولتی پرداخت نکردن بودجه مصرف بنزین از سوی نهادهای دولتی به وزارت نفت است.

وی گفت: ما آماده دریافت طلب دولت از خودروهای دولتی هستیم ولی از زمان اجرای این طرح با توجه به اینکه برخی جایگاه‌ها آمادگی لازم را نداشته‌اند، اغلب با کسری مالی مواجه شده‌اند. حاج محمدرضا افزود: مشکل اینجاست که قیمت 400‌تومان فقط در نشان‌دهنده کارت‌خوان قابل تشخیص است و در شمارشگر جایگاه قیمت 100‌تومان محاسبه می‌شود. وی تاکید کرد: از هنگام اعمال قیمت جدید برای خودروهای دولتی تاکنون از روزی 600 هزار تومان تا 60‌هزارتومان کسری مالی دریافتی در جایگاه‌های مختلف رخ داده‌است.

کد خبر 49782

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز