رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تأکید بر تعطیلی واحدهای این صنف تا ۲۰ فروردین گفت: هیچ طلا فروشی حق فعالیت تا بیستم ماه جاری را ندارد و در صورت مشاهده برخورد جدی صورت می‌گیرد.

طلا هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، آیت محمد ولی در خصوص فعالیت واحدهای طلافروشی با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، طلافروشی ها نیز تا بیستم فروردین ماه تعطیل هستند و نباید فعالیتی داشته باشند.

وی با بیان اینکه درباره ادامه فعالیت طلافروشی ها بعد از ۲۰ فروردین نیز باید منتظر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا باشیم، افزود: هیچ واحد صنفی نباید در این مدت فعالیت خود را از سر بگیرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرد که اگر در بازرسی ها مشاهده شود که واحد صنفی به صورت خفا فعالیت خود را آغاز کرده و باز می باشد، به صورت جدی مورد برخورد اتحادیه قرار خواهد گرفت.

محمد ولی درباره قیمت های درج شده در شبکه های مجازی برای طلا و سکه اینطور توضیح داد که تا زمانی که بازار طلا و سکه تعطیل است و معامله ای به صورت واقعی در آن انجام نمی شود نمی توان درباره واقعی بودن این قیمت ها اطمینان داشت.

وی افزود: اکثر این قیمت ها براساس معاملات دلالی و کاغذی در شبکه های مجازی درج می شود درحالی که تا معاملات واقعی در بازار انجام نشود، قیمت واقعی مشخص نمی شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن تأکید براینکه هیچ طلا و سکه ای به صورت فیزیکی در بازار معامله نمی شود، تصریح کرد:‌ بنابراین قیمت هایی که در شبکه های مجازی برای خرید و فروش سکه و طلا اعلام می شود، واقعی نیست و غیر معقول است.

کد خبر 497662

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha