مراسم بزرگداشت مرحوم حاج بهمن کرمی پدر چهار شهید و جانباز بعد از شکست بیماری کرونا در مراغه برگزار می‌شود.

حاج بهمن کرمی، پدر شهیدان والامقام

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، در پیامی که شنبه ۱۶ فروردین از سوی امام جمعه مراغه و فرماندار این شهرستان در استان آذربایجان شرقی منتشر شد آمده است: پدران و مادرانی والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری اند.

در این پیام، با تسلیت درگذشت جانباز حاج بهمن کرمی، پدر شهیدان والامقام اصغر، رسول، سیروس کرمی و جانباز اکبر کرمی را خدمت خانواده شهیدان کرمی، رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و مردم متدین و شهیدپرور شهرستان مراغه، آمده است: با توجه به وصیت مرحوم و اعلام خانواده وی و در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مجالس ترحیم و یادبود آن مرحوم بعد از اتمام و شکست کرونا برگزار می‌شود.

جانباز حاج بهمن کرمی پدر شهیدان والامقام اصغر، رسول، سیروس کرمی و جانباز اکبر کرمی امروز در سن ۸۲ سالگی به علت کهولت سن آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.

جانباز سرافراز بسیجی حاج بهمن کرمی، چهره ماندگار آموزش و پرورش شهرستان مراغه در اول دی ماه ۱۳۶۲ در منطقه پیرانشهر آذربایجان غربی براثر انفجار مین به مقام جانبازی نائل آمد.

شهید اصغر کرمی در ۵ دی ماه ۱۳۵۰ در مراغه متولد و در ۲۸ خردادماه ۱۳۶۷ در منطقه ماووت براثر اصابت ترکش به شهادت رسید و طلبه شهید رسول کرمی در ۲۰ آذر ماه ۱۳۴۵ متولد و در ۱۴ بهمن ماه ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید و برادرش

شهید سیروس کرمی در ۲۰ تیر ماه ۱۳۴۲ متولد و در ۵ فروردین ماه ۱۳۶۵ در عملیات والفجر هشت، منطقه عملیاتی فاو براثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

همچنین اکبر کرمی فرزند چهارم مرحوم حاج بهمن کرمی هم در چندین عملیات دچار ضایعه شیمیایی شده است.

کد خبر 497502

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha