معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از تداوم اجرای طرح «گفت‌وگوی ملی خانواده» تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

معصومه ابتكار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه یکی از طرح‌های معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری طرح «گفت‌وگوی ملی خانواده» بود تا از این طریق مهارت‌های اعضای خانواده‌ها ارتقاء پیدا کند و خانواده‌ها بتوانند با یکدیگر بهتر ارتباط برقرار کنند، گفت: این طرح در سال ۹۸ به خوبی اجرا شد و اجرای آن تا پایان دولت دوازدهم نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه طرح «گفت‌وگوی ملی خانواده» از سوی معاونت و همچنین مردم طرحی موفق تلقی شده است، تاکید کرد: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری قصد دارد در ادامه اجرای این طرح، گروه‌های مرجع توانمند مانند انجمن اولیا و مربیان، وزارت آموزش و پرورش، تشکل‌های حوزه خانواده و مشاوران خانواده را نیز وارد این طرح کند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده تاکید کرد: طرح «گفت‌وگوی ملی خانواده» فرصت خوبی است تا خانواده‌ها از این طریق مهارت شنیدن، درک کردن یکدیگر و ... را بیاموزند تا فضای دوستی بین خانواده و همچنین گفت‌وگوی بین نسلی میان فرزندان و والدین برقرار شود. والدین برای کودکان و نوجوانان خود وقت بگذارند و با آنها بازی کنند، زیرا این کار به رشد فکری و شخصیتی فرزندان کمک می‌کند. والدین همچنین باید جوانان را درک کنند و خود را جای جوانان بگذارند و سعی کنند دغدغه‌های آنها را درک کنند. 

به گفته ابتکار، طرح «گفت‌وگوی ملی خانواده»، طرح بسیار مهمی برای تحکیم خانواده است و جزء موضوعاتی است که مدنظر مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و مردم قرار دارد، زیرا مردم دوست دارند خانواده صمیمی داشته باشند و عواطف و روابط محترمانه‌ای داخل خانواده وجود داشته باشد، لذا معاونت زنان این طرح را به طور جدی دنبال می‌کند.

کد خبر 497485

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha