مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر اعلام کرد که ۳ نفر از عاملان ضرب و شتم نیروهای یگان حفاظت در روز سیزده‌به‌در شناسایی و دستگیر شدند.

نوشهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و بنا به دستور استاندار مازندران، ضمن تعطیلی تمامی پارک ها و تفرجگاه های جنگلی همچنین همه مسیرهای ورودی و خروجی جنگل های غرب مازندران برای گذران روز طبیعت به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا  به روی خانواده های بومی و حتی مسافران و گردشگران با همکاری دست‌کم ۶۰۰ نیروی حفاظتی بسته شد و این مسیرها تحت کنترل قرار گرفت. با وجود ممنوعیت ورود همه افراد و خانواده برای گذراندن روز سیزده به در در جنگل ها ، مراتع و پارک های استان مازندران، متاسفانه عده ای روز گذشته تلاش کردند تا با ایجاد درگیری در مکان های ممنوعه حاضر شوند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران گفت: در پی گشت زنی ، نظارت و کنترل مسیرهای ورودی و خروجی جنگل های این منطقه،  روز گذشته ۴ نفر با ماموران یگان حفاظت که وظیفه جلوگیری از ورود خانواده ها به جنگل‌ها و پارک ها را داشتند، در منطقه دو هزار و سه هزار تنکابن درگیر شدند.

عبدالرضا سنگاری افزود: با تلاش نیروهای یگان حفاظت ۳ نفر از این افراد دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شهرستان داده شدند.

وی گفت:‌ یک مورد درگیری هم در عرصه های جنگلی ویسر کجور رخ داد که افراد متواری شدند. منتها خودروی آنها توقیف شد و به طور حتم مالک این خودرو برای پیگیری و تحویل آن به منابع طبیعی و آبخیزداری کجور شناسایی و دستگیر خواهد شد.

سنگاری خاطرنشان کرد که این حوادث علاوه بر فرمانداران و دادستان های منطقه به استاندار نیز گزارش شده و این مقام مسئول استانی توصیه و تاکید دارد که بدون چشم پوشی تحت هیچ شرایطی با  افراد ضارب مماشات نشود و شدیدترین مجازات برای آنها در نظر گرفته شود.

کد خبر 497153

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha