مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
۰ نفر

جانشین فرماندهی انتظامی یزد گفت: اقدام‌های بسیار امیدوارکننده و مناسبی در تمامی زندان‌های استان تخاذ شد و از لحاظ نظارت و کنترل هم مشکلی در ندامتگاه ها وجود ندارد، ولی تهدید همیشه ممکن است وجود داشته باشد.

زندان‌

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی یزد ، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر در نشست بررسی وضعیت امنیت زندان‌ها ، علت برخی شکست‌ طرح های امنیتی را ضعف نظارت، روزمرگی و غفلت برخی افراد ذکر کرد.

وی افزود: مجموعه فرماندهی انتظامی استان آمادگی ۱۰۰ درصد برای همکاری و تقویت حفاظت فیزیکی زندان‌ها با استفاده از تمامی ظرفیت را دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به مولفه‌های موجود در سایه همدلی و تعامل با اداره‌کل زندان‌ها از هرگونه اتفاق ناگوار جلوگیری می شود و با تکیه بر هوشیاری و توانمندی نیروی انسانی، اجازه نفوذ و عرض اندام به هیچ کس را به هر بهانه ای نمی دهیم .

همچنین مدیرکل زندان‌های یزد با اشاره به اهمیت اقدام‌های پیشگیری در حفظ امنیت گفت: اقدام‌های تاثیرگذاری در رابطه با حفظ امنیت و بهداشت زندان‌ها صورت گرفته که در حال حاضر آرامش و امنیت مناسبی بر مجموعه حکم فرماست.

رضا ذوالغعلی نژاد تصریح کرد: ولی  زندان‌ها همواره آبستن حوادث هستند، بنابراین هوشیاری و دقت بالایی در رعایت مسائل امنیتی را می‌طلبد.

وی با قدردانی از همکاری مجموعه انتظامی یزد با زندان‌ها تصریح کرد: امنیت وظیفه ذاتی ماست که در سایه تعامل و همکاری دستگاه‌های مرتبط اجرایی و انتظامی محقق می‌شود.

هم اکنون در استان یزد سه زندان شامل  مرکزی و شماره ۲ در شهر یزد و یک زندان در اردکان وجود دارد.

همچنین ۲ بازداشتگاه در شهرستان‌های خاتم و ابرکوه دایر است و در مجموع حدود چهار هزار نفر در استان زندانی هستند که جرم اغلب افراد که غیربومی هستند، در ارتباط با مواد مخد است.

استان یزد بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد در ۲۱ شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.

کد خبر 497147

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha