مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
۰ نفر

بسیجی ۱۸ ساله البرزی شامگاه روز ۱۳ فروردین در حالی که مشغول کنترل و غربالگری خودروهای عبوری در محدوده پل فردیس بود، بر اثر حادثه دلخراش تصادف با موتورسیکلت جان باخت.

مصطفی پیران

به گزارش همشهری آنلاین مجتبی عبدالملکی مسؤول روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از فوت یک مجاهد بسیجی مدافع سلامت در حین ماموریت کنترل و غربالگری شهر کرج بر اثر تصادف با موتور سیکلت خبر داد.

وی افزود: «مصطفی پیران» بسیجی ۱۸ ساله شامگاه روز ۱۳ فروردین در  جالی که مشغول کنترل و غربالگری خودروهای عبوری در محدوده پل فردیس بود، بر اثر حادثه دلخراش تصادف با موتورسیکلت دچار خونرویزی شدید داخلی شد و بعد از انتقال به بیمارستان در اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

عبدالملکی با بیان اینکه بسیجیان سلحشور از همان روهای نخست شیوع ویروس کرونا با جان و دل به میدان محافظت از سلامت مردم آمده‌اند، گفت: ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر و اماکن مختلف،‌ حضور در واحدهای درمانی برای کمک، تهیه و توزیع لوازم پیشگیرانه از جمله ماسک و لباس کادر درمانی و همچنین کنترل ورودی‌ها و غربالگری سرنشینان خودروها از جمله اقدامات بسیجیان استان برای کمک به ستاد مبارزه با کرونا بوده است.

کد خبر 497133

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha