چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
۰ نفر

از مدتها قبل گفته می‌شد به احتمال بسیار زیاد ممکن است این فصل، آخرین فصل حضور جلال حسینی در میادین باشد

جلال حسینی

به گزارش همشهری آنلاین، بلاتکلیفی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فوتبال ایران (همسو با کل جهان) هر روز جنبه‌های جدیدی پیدا می‌کند. در حال حاضر مسابقات لیگ نوزدهم متوقف شده و به شکل جدی احتمال لغو بازی‌های باقی‌مانده وجود دارد.

این در حالی است که از مدتها قبل گفته می‌شد به احتمال بسیار زیاد ممکن است این فصل، آخرین فصل حضور جلال حسینی در میادین باشد. کاپیتان ۳۸ ساله سرخپوشان امسال از سوی هر دو سرمربی پرسپولیس یعنی گابریل کالدرون و یحیی گل‌محمدی در مقاطعی به دلایل فنی نیمکت‌نشین شد؛ آنچه خیلی‌ها عقیده دارند نشانه نزدیک شدن حسینی به پایان فوتبالش و یا لااقل پایان حضور او در پرسپولیس بوده باشد.

بر این اساس گمانه‌زنی‌های زیادی انجام می‌شد مبنی بر اینکه شاید جلال حسینی بعد از جشن قهرمانی احتمالی امسال با پرسپولیس اعلام خداحافظی کند و کفش‌هایش را بیاویزد. حالا اگر قرار به لغو مسابقات باشد، تکلیف این موضوع هم نامشخص باقی خواهد ماند. در این صورت اگر جلال قصد رفتن داشته باشد، خداحافظی او غریبانه خواهد بود. اگر هم حسینی خواهان ادامه بازیگری و حضور در پرسپولیس باشد، ابتدا باید ببیند کادرفنی برای فصل آینده نیازی به این بازیکن خواهد داشت یا نه. در مجموع بهترین سناریو برای جلال، رفع مشکل کرونا و از سرگیری مسابقات است.

کد خبر 497055

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha