چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
۰ نفر

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه خبر ابتلا هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه به ویروس کووید ۱۹ را تکذیب کرد.

کرونا جدید

به گزارش همشهری‌آنلاین، مسعود بهرام‌نژاد چهارشنبه ۱۳ فروردین در گفت‌وگو با ایرنا، اظهارداشت: صبح امروز یکی از رسانه‌های محلی در اقدامی به دور از اخلاق، خبری مبنی بر ابتلا استاندار کرمانشاه به بیماری کرونا را منتشر کرد که منجر به نگرانی خانواده بازوند و همکاران در استانداری شد.

مدیرکل دفتر استاندار کرمانشاه یادآور شد: در خبر یاد شده، یک روایت دروغ نیز برای توجیه مطلب عنوان شده است که به جزء بی‌اخلاقی هیچ توصیف دیگری نمی‌توان برای آن به کار برد

بهرام‌نژاد عنوان کرد: در شرایط بحرانی کنونی انتشار سریع چنین خبرهایی علاوه بر اینکه می‌تواند منجر به ایجاد نگرانی و تشویش اذهان عمومی شود، آسیب های بسیاری نیز به همراه خواهد داشت.

وحید خسروی، مدیرکل روابط عمومی استاندار کرمانشاه نیز در تماس با ایرنا ضمن محکوم کردن انتشار چنین خبرهای دروغی گفت: انتشار چنین خبرهایی منجر به تشویش اذهان عمومی خواهد شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه نیز خبر ابتلای استاندار کرمانشاه به کرونا را کذب دانست و اعلام کرد: مهندس بازوند هیچ گونه مراجعه برای انجام تست به مراکز درمانی و ‌بهداشتی نداشته و هیچ علامت بیماری یا کسالت مرتبط با کرونا ندارد.  
 

کد خبر 496963

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha