فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: فاز اول بخش ۳۲۰ تختخوابی بیمارستان فیروزآبادی این شهرستان با ظرفیت ۵۴ تخت درمانی به بهره‌برداری رسید.

بیمارستان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا،  حسین توکلی کجانی اظهار داشت: با تلاش‌های انجام‌شده در فاز اول بخش جدید ۳۲۰ تختخوابی بیمارستان فیروزآبادی، یک طبقه از این بخش با تجهیزات کامل  و ظرفیت ۵۴ تخت درمانی پس از تایید فنی راه اندازی و آماده پذیرش بیماران است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات لازم برای راه اندازی فاز نخست بیمارستان فیروزآبادی از محل فرمانداری ویژه شهرستان ری تامین شده است، افزود: قراردادهای تامین تجهیزات با پیمانکاران و شرکت‌های تامین‌کننده امکانات منعقد شده و به زودی تمامی بخش‌های درمانی این بیمارستان در خدمت بیماران خواهد بود.

به گزارش فرمانداری شهرستان ری،توکلی اضافه کرد: بخش بهره‌برداری شده شامل امکاناتی درمانی نظیر تخت، دستگاه‌های اکسیژن ساز، پمپهای سرم، ونتیلاتور (ریه مصنوعی) و مانیتورهای تشخیص علائم حیاتی بوده که تحویل بیمارستان فیروزآبادی شده است.

شهرستان ری دارای ٢ بیمارستان فیروزآبادی در خیابان فداییان اسلام در مرکز شهر و بیمارستان شهدای هفتم تیر در خیابان رجائی است.

احداث ساختمان بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی جزو مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور بود که در حال حاضر ساختمان آن تکمیل شده و باید با تامین اعتبارات لازم تجهیزات درمانی این بخش جدید خریداری و تکمیل شود.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

کد خبر 496934

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha