مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
۰ نفر

فرماندار شهرستان ورامین از مسدود شدن مسیرهای ورودی روستاهای جنوبی به ویژه در بخش جوادآباد خبر داد.

ورامین

به گزارش همشهری‌انلاین به نقل از ایرنا،  حسین کاغذلو در جریان بازدید از وضعیت مسیرهای خروجی شهرستان ورامین گفت: مقابله با شیوع ویروس کرونا، وظیفه‌ای عمومی است که تنها با مشارکت آحاد مردم به ویژه در روز طبیعت جلوه خود را به نمایش می‌گذارد، تلاشی که اگر با همراهی مردم مواجه نشود، به نتیجه مطلوب ختم نمی‌شود.

وی گفت: با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ورودی شهرستان ورامین از مسیر چرمشهر مسدود شده و خودروهای پلاک شهرستان، اجازه ورود به ورامین را ندارند که این امر باعث شده تا روزانه ده‌ها خودرو امکان حضور در شهرستان را پیدا نکنند.

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ۱۳ فروردین، روز طبیعت، تمهیداتی از جمله تعطیلی تمامی بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و مسدود شدن مسیرها منتهی به بوستان‌ها صورت گرفته و از استقرار خودروها در حاشیه‌ خیابان‌ها، معابر، حاشیه مزارع، بوستان‌ها و میادین شهر با همکاری پلیس راهور جلوگیری به عمل خواهد آمد.

کاغذلو گفت: با همکاری پلیس راهور، خودروهایی که به تذکرات پلیس توجه نکنند با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی مواجه شده و در صورت اصرار بر تخلف، با استفاده از جرثقیل که در میادین اصلی شهر مستقر خواهد شد، خودرو به پارکینگ منتقل و یک‌ماه توقیف می‌شود.

وی افزود: با توجه به این که اغلب مزارع و تفرجگاه‌های شهرستان ورامین در مناطق جنوبی شهرستان مستقر است، طی بازدید به عمل آمده از ورودی مسیر شهر جوادآباد و روستاهای جنوبی، مقرر گردید تا ۴ مسیر اصلی جنوب ورامین از ساعت ۲۴ امشب مسدود و اجازه ورود خودروها به این مناطق داده نشود.

فرماندار ورامین تصریح کرد: ورودی شهر جوادآباد از منطقه حصارک، ورودی روستای آبباریک به سمت جوادآباد، ورودی روستای موسی‌آباد بختیاری از انتهای شهرک رضی و ورودی روستای احمدآباد پس از ریل راه‌آهن سراسری تهران- مشهد از ساعت ۲۴ امشب مسدود می‌شود.

وی تأکید کرد: ورود خودروها به سمت شهر ورامین مانعی ندارد.

کاغذلو با درخواست مجدد از مردم مبنی بر ماندن در خانه در روز طبیعت گفت: حضور در تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها در روز طبیعت، گره زدن دوباره ویروس کرونا با سلامتی مردم است، برای آن که تمام تلاش‌های صورت گرفته در ایام گذشته به نتیجه مطلوب ختم شود، از مردم درخواست می‌شود که در منزل مانده و چرخه انتقال ویروس کرونا را قطع کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

بر اساس اعلام رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۸۹۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کد خبر 496884

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha