مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
۰ نفر

مدیرعامل پالایشگاه تهران از راه‌اندازی خط تولید آب ژول (محلول ضدعفونی‌کننده) با ظرفیت تولید روزانه چهار هزار لیتر در این پالایشگاه خبر داد.

پالایشگاه تهران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، لطف‌الله هنگی دوشنبه ۱۱ فروردین اظهار کرد: پالایشگاه تهران در راستای مسئولیت اجتماعی خود در کنار تولید فرآورده‌های نفتی و سوخت کشور با تولید مواد ضدعفونی‌کننده به کمک دیگر جهادگران این روزها شتافت.

وی با اشاره به این‌که محلول تولیدشده (آب ژول) به هنگام استفاده تا ۵۰ برابر آب مخلوط و استفاده می‌شود، افزود: با اجرای این طرح، پالایشگاه تهران به قابلیت تولید آب‌ژاول پنج درصد دست‌یافته است.

هنگی گفت: به این‌که رعایت الزامات زیست‌محیطی و احترام به حقوق مردم منطقه از مهم‌ترین اهداف موردتوجه مدیران شرکت پالایش نفت تهران است، پالایشگاه تهران آمادگی دارد تا در تأمین نیاز سازمان‌ها و شرکت‌های هم‌جوار به ماده ضدعفونی‌کننده آب‌ژاول مشارکت داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: این شرکت با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و مخاطرات ناشی از احتمال سرایت ویروس بین کارکنان، اجرای برنامه‌های بهداشتی، نظیر ضدعفونی کردن منظم کلیه ساختمان، دفاتر کاری، مسیرهای تردد و خودروهای داخلی را با جدیت و نظارت دنبال می‌کند و به همین منظور جهت تأمین پایدار ماده ضدعفونی‌کننده باکیفیت، فرایند تولید آب‌ژاول طراحی و پیاده‌سازی شده است.

شرکت پالایش نفت تهران ظرفیت پالایش ۲۳۵ هزار بشکه در روز دارد؛ این پالایشگاه سال ۱۳۴۷ تأسیس‌شده و اینک مشتمل بر ۲ پالایشگاه جنوبی و شمالی است.

کد خبر 496526

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    فكر مي كنم منظورتون آب ژاول است