مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
۰ نفر

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از اسفندماه سال گذشته تا یازدهم فروردین، ۵۷ مورد پرونده تخلف اقلام بهداشتی به ارزش بالغ بر پنج میلیارد ریال در این استان تشکیل و جهت اجرا به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

بازرسی

به گزارش همشهری‌انلاین به نقل از ایرنا،  اسماعیل مسلمی با بیان این مطلب،  افزود: طی این مدت ۹۷۵ مورد بازرسی در زمینه اقلام بهداشتی در سطح استان صورت گرفته است که ۵۷ مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.

وی اظهار داشت: عمده بازرسی‌ها و پرونده‌های تشکیل شده مربوط به داروخانه‌ها، شرکت‌های پخش دارو و افراد فاقد صلاحیت در این حوزه است.

مسلمی خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۳ لیتر محلول ضدعفونی‌کننده، ۳۲۲ لیتر الکل طبی و ۹ هزار و ۳۸۲ تیوپ ژل ضدعفونی‌کننده، کشف و ضبط شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: ۶ هزار و ۴۸۱ عدد ماسک پزشکی و پنج هزار و ۸۲۳ بسته دستکش لاتکس نیز از دیگر اقلام کشف شده طی بازرسی‌هااست.

وی اظهار داشت: این بازرسی‌ها در قالب گشت مستقل و مشترک با عوامل نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی صورت می‌گیرد.

مسلمی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین تخلفات صورت گرفته در این بخش شامل احتکار، تقلب، تولید غیرمجاز، عدم عرضه و گرانفروشی است.

کد خبر 496500

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha