فرماندار رامسر گفت که با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی علاوه بر بستن راه‌های اصلی بین‌شهری رامسر از سمت چابکسر در استان گیلان و تنکابن، تمامی راه‌های فرعی و میان‌بر این شهرستان هم بر روی مسافران و غیربومیان بسته‌شده است.

راه های رامسر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا از بامداد جمعه هشتم فروردین هم‌زمان در سراسر کشور اجرایی شد. این طرح باهدف کاهش ارتباطات و مراودات اجتماعی و جلوگیری از ترددهای غیرضروری بین‌شهری به‌منظور سرعت بخشیدن به قطع زنجیره انتقال ویروس کروناست.

بر اساس این طرح، نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و بیمه‌نامه خودرو است در شهرستان رامسر پس اجرایی شدن این طرح تعداد از مسافران و افراد غیربومی با استفاده از راه‌های فرعی منتهی به شهر رامسر از این مسیر برای دور زدن مسیر ایست و بازرسی استفاده می‌کردند.

محمد آزاد دوشنبه ۱۱ فروردین افزود: تمامی راه‌های فرعی و میان‌بر ورودی به رامسر و همچنین راه‌های ورودی از رامسر به شهرستان تنکابن با به بخش‌های دالخانی و مرکزی با همکاری دهیاری‌ها، بخشداران به روی غیربومیان بسته شد و هیچ خودروی غیربومی حق ورود به رامسر را ندارد.

فرماندار رامسر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را اقدامی مناسب برای حذف زنجیره انسانی ویروس کرونا و کاهش شیب سرایت آن خواند و تأکید کرد: هیچ‌گونه کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست زیرا سلامت و تک‌تک شهروندان رامسری خط قرمز ماست.

شهرستان ۸۰ هزارنفری رامسر در غرب استان مازندران قرار دارد.

کد خبر 496486

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha