آرش میراسماعیلی رئیس کنونی فدراسیون جودو در المپیک پکن درحالیکه که یکی از امیدهای قهرمانی به شمار می‌رفت از دور رقابت‌ها حذف شد.

آرش میراسماعیلی

  به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی جودو  ایران در المپیک ۲۰۰۸ پکن، علی معلومات و محمدرضا رودکی موفق به کسب دو عنوان پنجمی در اوزان ۷۳- و ۱۰۰+ کیلوگرم شدند. حذف حاجی‌آخوندزاده و میراسماعیلی از جمله اتفاقات ناگوار این دوره المپیک برای جودوی ایران بود، زیرا این دو جودوکار از امیدهای اصلی کسب مدال محسوب می‌شدند. در پیکارهای وزن ۶۰- کیلوگرم مسعود حاجی‌آخوندزاده، ابتدا روک گراک سیچ از اسلوونی را مغلوب کرد ولی در مصاف با مین‌هوچوی از کره با ضربه‌ی فنی شکست خورد. وی در گروه بازنده‌ها میگوئیل آلبارچین از آرژانتین را شکست داد ولی در مقابل رشیود سوبیروف ازبک شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد. در مسابقات ۶۶- کیلوگرم، آرش میراسماعیلی ابتدا توماژ آدامیک از لهستان را مغلوب کرد ولی برابر ما ساتو اوچی‌شیبا از ژاپن مغلوب شد و به گروه بازنده‌ها رفت. وی در جدول رپه‌شارژ، خوان ژاکینتو از دومنیکن را شکست داد ولی برابر میرالی شاریپوف از ازبکستان شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

در تصاویر زیر نمایی از مبارزه آرش میراسماعیلی با ما ساتو اوچی‌شیبا از ژاپن را مشاهد می کنید که به شکست نماینده ایران منتهی شد.

کد خبر 496426

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha