معاون خدمات شهری شهرداری رشت گفت: پارک‌ها و بوستان‌های شهر رشت روز سیزده‌بدر هم تعطیل خواهند بود و شهروندان در خانه بمانند.

سیزده بدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی مقصودی در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری رشت استان گیلان در راستای تحقق اهداف ترسیم‌شده برای شعار "سیزده‌بدر را در خانه‌ها می‌مانیم" و برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ضمن فرهنگ‌سازی برای در خانه ماندن شهروندان از خدمات‌دهی در پارک‌ها و بوستان‌های شهر معذور است.

وی افزود: از چندین روز پیش ورودی پارک‌های مناطق مختلف شهر به‌وسیله داربست و نوار کشی مسدود شده تا جلوی حضور مردم در این فضاها گرفته شود.

مقصودی ادامه داد: هرچند طیفی وسیع از شهروندان با مدیریت شهری همراهی کرده‌اند اما در برخی موارد شاهد حضور افرادی در این فضاها هستیم که انتظار داریم در روز سیزده به در نیز شهروندان رشت همراهی کرده و در خانه‌ها بمانند تا با همکاری و کمک هم این ویروس و بیماری منحوس را شکست دهیم.

وی خاطرنشان کرد: پارک‌ها و بوستان‌های شهر رشت روز سیزده به در هم تعطیل خواهند بود تا زمینه‌های ایجاد اجتماعات مردمی در نقاط مختلف شهر به وجود نیاید و به همین دلیل جلوی حضور مردم در این فضاها در سیزه به درگرفته می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت ضمن تشکر از شهروندانی که کمپین "در_خانه_می‌مانیم" را رعایت می‌کنند، گفت: با همراهی مردم هر چه زودتر می‌توانیم بر این بیماری خطرناک و انتشار ویروس کرونا فائق آییم.  

کد خبر 496331

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha