سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۲۰:۰۸
۰ نفر

تنها بازمانده باند آدم خوارها بازداشت شد. این مرد مخوف که 3 سال قبل بعد از دستگیری متواری شده بود، برای آنکه توسط پلیس شناسایی نشود همیشه روی بینی خود چسب بزرگی را می‌چسباند.

به گزارش خبرنگارما، هفته گذشته وقتی ماموران گشت پلیس در خیابان یوسف آباد در حال گشت‌زنی بودند، متوجه مرد جوانی شدند که با چابکی از ترک یک موتور سیکلت پایین پریده و بعد از گشودن در خودرویی که پشت چراغ قرمز متوقف شده بود، کیف دستی راننده را ربود.
وی سپس با رساندن خود به همدستش که سوار بر موتور در انتظار او بود به سرعت فرار کرد.  با مشاهده این صحنه، ماموران وارد عمل شدند و به تعقیب سارق و همدستش پرداختن و در جریان یک عملیات تعقیبی آنها را به محاصره درآوردند و دستگیر کردند.
با دستگیری این مرد، وی ابتدا خود را با هویتی جعلی معرفی کرد اما وقتی برای انجام بازجویی‌های تخصصی به اداره آگاهی انتقال یافت، ماموران پلیس به سرعت او را که از اعضای فراری یکی از مخوف‌ترین باندهای کیف قاپی پایتخت مشهور به باند آدم خوارها بود، شناسایی کردند.

سرهنگ محمدیان درخصوص این پرونده گفت: جوان متهم که چند سال قبل با اعضای باند سرقت و کیف قاپی معروف به آدم خواران بازداشت شده بود، درمراحل قضائی توانست با قرار وثیقه از زندان خارج شده و فرار کند. وی در سال‌های فرار خود برای آنکه از سوی پلیس شناسایی نشود، همیشه روی بینی خود مانند افرادی که جراحی پلاستیک انجام دادند چسب می‌زد تا بدین ترتیب با تغییرقیافه  شناسایی نشود وماموران گشت نیز قادربه شناسایی وی  نباشند.

کد خبر 49630

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز