یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
۰ نفر

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از ضدعفونی مستمر معابر و اماکن عمومی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

ضد عفونی معابر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی دومیرکلایی شامگاه روز گذشته ۹ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دستور عباس رجبی شهردار ساری در استان مازندران پنجمین مرحله از ضدعفونی سطح شهر در سال جدید اجرایی  شد.

وی تصریح کرد: به‌منظور پیشگیری و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان آتش‌نشانی ساری با از تمام ظرفیت‌ها و نیروی انسانی در سم‌پاشی و ضدعفونی شهر استفاده می‌کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با اشاره به اینکه ضدعفونی معابر و اماکن عمومی سطح شهر تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت، گفت: شهروندان با رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی و نیز عدم خروج غیر ضرور از منازل برای پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا همکاری کنند.

دومیرکلایی با تشکر از همراهی شهروندان ساروی خاطرنشان کرد: به دستور شهردار ساری سازمان‌های تابعه شهرداری و آتش‌نشانی تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در کنار شهروندان خواهند بود.

وی ادامه داد :سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در سال گذشته بیش از بیست‌وپنج مرحله و در سال جدید نیز در ۵ مرحله اقدام به ضدعفونی و سم‌پاشی سطح شهر ساری کرده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از آمادگی کامل این سازمان برای ادامه عملیات ضدعفونی سطح شهر خبر داد و یادآور شد: ششمین مرحله ضدعفونی سطح شهر صبح شنبه نهم فروردین‌ماه به همت آتش‌نشانان این سازمان در سطح شهر ساری انجام شد.  

کد خبر 496239

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha