یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از مسدود شدن ورودی تمامی پارک‌های سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای تحقق دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال کرونا کلیه ورودی پارک‌ها مسدود شده است.

ورودی پارک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج استان کردستان از مسدود شدن ورودی تمامی پارک‌های سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای تحقق دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال کرونا از روز ۸ فروردین‌ماه کلیه ورودی پارک‌ها مسدود شده است.

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سنندج: ورودی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر مسدود شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار کرد: یکی از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در راستای قطع زنجیره انتقال بحث مسدود نمودن ورودی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر بود.

مهندس لقمان حیدری بیان کرد: در راستای تحقق دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال کرونا از روز ۸ فروردین‌ماه کلیه ورودی پارک‌ها و بوستان‌ها  مسدود شده است.

وی گفت: در برخی از پارک‌های سطح شهر هم نظیر پارک میدان نبوت که امکان مسدودشدن آن وجود ندارد، نیروهای شهرداری برای جلوگیری از تجمع شهروندان مستقر می‌شوند.

مهندس حیدری گفت: در ۱۳ فروردین و به مناسبت روز طبیعت شهروندان به دامن طبیعت روی می‌آورند، نیروهای شهرداری مناطق و سازمان سیما و منظر اجازه برپایی چادر و تجمع را نخواهند داد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از شهروندان درخواست نمود: از حضور در اماکن عمومی و همچنین پارک‌ها در این ایام خودداری کنند و در مهار و شکست ویروس کرونا همیار و همدل باشیم.

کد خبر 496195

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha