فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: زندانیان متواری‌شده شناسایی، تحت تعقیب و تیم‌هایی متشکل از نیروهای انتظامی و اطلاعات سپاه برای دستگیری آنان اعزام شده‌اند.

سردار سید صادق حسینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: پس از فرار حدود ۷۰ زندانی از این زندان، تعدادی از زندانیان (حدود ۵ نفر) خود را معرفی و تعدادی نیز شناسایی شده‌اند.

به گفته وی علت احتمالی این فرار ترس از کرونا بوده و شهر سقز الان در امنیت است و ماموران در شهر حضور دارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: زندانیان متواری‌شده شناسایی، تحت تعقیب و تیم‌هایی متشکل از نیروهای انتظامی و اطلاعات سپاه برای دستگیری آنان اعزام شده‌اند.

به گفته این مقام مسئول تمامی زندانیان فراری از زندان سقز توسط دوربینهای مدار بسته شناسایی شده‌اند.

وی گفت: تعدادی از زندانیان هنگام فرار جداگانه و به صورت فردی سوار خودروهای افراد عادی شده و فرار کرده‌اند که تمامی این خودروها نیز شناسایی شده‌اند.

سردار حسینی در پایان خاطرنشان کرد: پس از وقوع این حادثه، بلافاصله مقامات و عوامل قضایی، انتظامی، اطلاعات سپاه و دستگاه امنیتی در استان ورود و اقدامات لازم برای دستگیری زندانیان متواری در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

کد خبر 495970

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    0 0
    زندانیان فراری توسط دوربین شناسایی شدن ؟؟؟! مگه پرونده نداشتن داخل زندان ! خوب چک کنن ببینن کدوم نیستن ! باید دوربینها رو چک کنن ببینن کی بوده رفته بیرون ؟