استاندار اردبیل گفت: تا پانزدهم فروردین ماه مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل با هدف کنترل شیوع بیشتر بیماری کرونا به صورت ویژه کنترل می‌شود.

کنترل مبادی ورودی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کنترل کلیه خروجی‌ها و ورودی‌های استان اردبیل تا پانزدهم فروردین ماه تشدید می‌شود.

استاندار اردبیل افزود: از مردم استان اردبیل که در راستای پیشگیری از بیماری کرونا همراهی بسیار خوبی داشته‌اند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه مردم استان اردبیل بعد از شیوع ویروس کرونا دستگاه‌های خدماتی و اجرایی را بسیار خوب همراهی کرده‌اند، بیان کرد: ماندن مردم در خانه و رعایت موارد بهداشتی سیر نزولی بیماری کرونا را در اردبیل به دنبال داشته است.

استاندار تاکید کرد: از مردم به جد درخواست داریم که تا پانزدهم فروردین ماه در خانه‌های خود بمانند که بی‌شک با ماندن مردم در خانه شاهد کاهش چشمگیر شیوع ویروس کرونا و ریشه‌کنی این بیماری خواهیم بود.

بهنام‌جو از همراهی صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و فضای مجازی در استان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد و گفت: همه دست به دست هم داده‌اند تا این ویروس را در منطقه ریشه‌کن کنند.

کد خبر 495791
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha