مدیرعامل سازمان بوستانهای شهر تهران گفت: ۲۲۶۹ بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تهران براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا با نصب پلاکاردهایی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

پلاكارد بوستان‌ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علی محمد مختاری، مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و با تاکید شهردار تهران تا اطلاع ثانوی تمامی بوستان های شهری و جنگلی تهران تعطیل هستند، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی خانواده ‌ها بوستان های پایتخت از صبح روز  پنجشنبه ٧ فروردین تعطیل اعلام شدند.

وی با بیان اینکه پارک های شهر تهران فاقد حصار هستند، اضافه کرد: به همین منظور پلاکاردهایی در اطراف پارک ها با این مضمون که «شهروندان گرامی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی خانواده ها از پذیرش شما در بوستان‌ها معذوریم؛ لطفا در خانه ها بمانید» نصب شده است. از دیروز بعداز ظهر این پلاکاردها در اطراف تمامی پارک های شهر تهران نصب شده است.

مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه نگهبان هایی در اطراف پارک ها مستقر شدند تا در این باره توضیحات لازم را به شهروندان ارایه دهند، عنوان کرد: خوشبختانه تا این لحظه بررسی‌ها نشان می‌دهد شهروندان همکاری خوبی در این باره داشته‌اند.

مختاری با بیان اینکه تهران دو هزار و ٢٢۶ بوستان محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای دارد، افزود: با از بین رفتن این بیماری به طور حتم شرایط پذیرش در بوستان های پایتخت به روند عادی باز می گردد. تعطیلی بوستان های پایتخت از طریق رسانه ملی هم به سمع و نظر شهروندان رسیده است.

کد خبر 495787

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین US ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 0
    امید است ملت شریف ما به این قدمها که برای سلامتی خودمان میباشد احترام غائل شوند.
  • IR ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    0 0
    این کار قابل ستایش است اما در محله های اثلا اهمیت نمی دهند و نیروی انتظامی هم کاری باهاشان ندارد خطر را درک نکردند مثلا محله مجیدیه پارک پر ادم همه مغازه ها باز مردم مشغول خرید اخه این درست است اینها که جان بقیه را به خطر می اندازند یا انهایی که به سفر رفتند نباید جریمه های داشته باشند