معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به رکورد زنی کشوری تیم بهداشت این استان در خصوص ثبت مراقبت های بهداشتی انجام شده روزانه، گفت: تعداد مراقبت های ارائه شده توسط مراقبان سلامت قم تاکنون ۴۱۲ هزار تَن بوده است.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا  سیامک محبی، اظهار داشت: ۳۳ هزار و ۱۹۰ مورد نیز مراقبت انجام شده و روز گذشته با انجام ۱۰۳ هزار تَن مراقبت یک رکورد جدید در کشور را ثبت کردیم.

محبی همچنین میزان پیگیری فوری را نیز ۸۷.۹۷ صدم درصد عنوان کرد، و بیان داشت: ۸۰ درصد نیز میزان پیگیری های انجام شده به شمار می آید.

این مقام علوم پزشکی قم اضافه کرد: چهار هزار و ۷۳۴ مورد خدمات کرونا انجام شده و موارد پیگیری سایت سلامت نیز بیش از ۸۱ درصد می باشد.

وی یادآور شد: تاکنون ۳۸۰ هزار شهروند قمی در جهت شرکت در طرح غربالگری کرونا ویروس در سایت مربوطه به نشانی Salamat.gov.ir ثبت نام کردند.

سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز پنچ شنبه در گفت و گوی خبری روزانه این وزارتخانه، اظهار داشت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های آزمایشگاهی، ۲ هزار و ۳۸۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز هفتم فروردین ۱۳۹۹ به ۲۹ هزار و ۴۰۶ تَن رسید.

کیانوش جهانپور همچنین تعداد افراد بهبود یافته و ترخیص شده را نیز ۱۰ هزار و ۴۵۷ تَن دانست، و گقت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ تَن از بیماران کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲ هزار و ۲۳۴ تَن افزایش پیدا کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./

کد خبر 495755

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha