پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
۰ نفر

استاندار لرستان از توقیف و جریمه خودروهای پلاک غیربومی در استان خبر داد.

گردشگری لرستان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سید موسی خادمی، استاندار لرستان اظهار کرد: تاکید می‌شود در این روزها هموطنان از هیچ جای ایران مقصد لرستان را برای خود انتخاب نکنند، چراکه هیچ تسهیلاتی در استان برای پذیرایی و اقامت مسافران وجود ندارد.

وی افزود: امیدوارم هیچ هموطنی با اجرای این طرح اذیت نشود چرا که اجازه ورود به استان داده نمی شود.

استاندار لرستان گفت: توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر استان را ترک کنند چراکه امکان دارد خودروی آنان توقیف و یا جرائمی برای آنان درنظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: اصل موضوع مردم هستند که باید از بیرون آمدن و رفتن به بازارها خودداری کنند.

خادمی به رعایت مسائل و هشدارهای بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تمهیداتی درنظر گرفته و مراکز طبیعی و تفرجگاه‌هایی که محل تجمع بوده تعطیل می‌شود؛ همچنین مسیرهای ورودی بسته می‌شود.

وی افزود: مردم لرستان همچنان که تاکنون در بحث مقابله با کرونا از حضور در مراسم‌ها و آیین‌های مهم مانند پنجشنبه آخر سال همکاری لازم را داشته‌اند در بحث سیزده بدر نیز همکاری کنند.

نماینده عالی دولت در لرستان تصریح کرد: امیدوارم مردم برای آیین سیزده بدر و این چند روز تعطیلی برنامه‌ای برای اقامت درتفرجگاه‌ها و حضور در طبیعت برای خود تنظیم نکنند، چراکه این مراکز کنترل و مسدود می‌شود.

خادمی در پایان با ابراز امیدواری از همکاری خوب مردم استان گفت: با رعایت و توجه مردم به توصیه‌ها در این دو هفته همه چیز به حالت عادی بر می‌گردد.

کد خبر 495491

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha